Pages

Saturday, October 23, 2010

sayang jadi benci

pernah x dgr org story2 pasal sayang jadi benci, benci jadi sayang?
hoho.
MADAM ZU, my lecturer in uia once gossiping in class.hahaha.
dye ckp pasal love. very interesting.
she said; ade sesetengah perkara yang kta x boleh melampau.
just like love and hate.
kalo syg sesngt, kadang2 because of a simple mistake yg kte rase sngt xboleh terima,
boleh menyebabkan kte benci giler org tu.

mcm tu jgak ngn benci, kalo dh benci sesngt org tu beware lah ntah2 dye la teman hidup kte.
HAHA. mende tu x mustahil. ade manyak da perkara mcm tu JADI.

as for me i really syg this one person. as in not syg2 yg biasa.
nk kate cinta pon tkot sblh tgn but to be true sy takot!!!
one day if dye sakitkn hati sy tbe2 hati sy berubah jdi benci.
saya xnk benci dye. sbb sy syg dye.

i cant lie to myself, hoho. if u cant sleep at night, then u cant focus at noon.
what does that means, angau kan?? hahah.


saya selalu berdoa pada Allah supaya kuatkan iman saya.
tabahkan hati saya. sbb sy mengaku sy insan lemah.
jiwa remaja memg mcm ni, tmbh pulak org mcm sy yg x pernah merasa bercinta dan dicintai.
saya berdoa kalau dye ade niat mempermainkan saya, Allah bukak pintu hati dye untuk ta buat mcm tu.huhu. sbb memg sy sngt syg dye.
saya tahu sy x sempurna. mungkin di mata dye, saya ni tade pape. huu.
saya pon x berharap kalau dye jadi milik sy sbb kte ta tahu jodoh kte.


Allah maha Adil. kalau kte jaga diri kte baik2 InsyaAllah kte akn dpt pasangan yang baik.
sy selalu ingtkn diri saya paras rupa x penting. kwn2 pon selalu ingtkn sbb kte sume ni lalai.
selalu nk yg dunia je.lupa yg kekl abadi tu kat akhirat sane.
huhu. walaupun jiwang2 kene jgak la selit-selitkan motivasi.
wkakakaka:D

akhir kata dari sy, berpada-padalah dlm sesuatu.
SALAM

No comments:

Post a Comment